Σύλληψη, σχεδιασμός και κατασκευή ενός τοίχου, ο οποίος απαντά σε συγκεκριμένες απαιτήσεις και προδιαγραφές, όπως αυτές προκύπτουν σε σχέση με μία αναφορά.
Οικοδομική V/VI,2011/12, Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Δ.Π.Θ
/ Π. Μάντζου / Π. Δουρτμές / Κ. Σακαντάμης
1)θεωρούμε πως σωστά προβλέπεται ο καθαρισμός της κατασκευής.Βρίσκουμε ευκολότερη την οριζόντια μετακίνησή του, καθώς στην αντίθετη περίπτωση θα ήταν δύσκολη η κατακόρυφη μετακίνηση αφού το πλεξιγκλάς είναι βαρύ υλικό. 2)όσον αφορά το μεταλλικό σκελετό,πιστεύουμε πως πρέπει να χρησιμοποιηθεί κάποιο σχετικά ελαφρύ μέταλλο για να μην επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο η κατασκευή,καθώς το πλεξιγκλάς είναι βαρύ υλικό. 3)σχετικά με την προβλεπόμενη μετακίνηση της κατασκευής, θεωρούμε ότι η λύση με τις ράγες στο έδαφος είναι η καταλληλότερη καθώς προσφέρει ελεγχόμενη κίνηση.Το σύστημα των οδηγών μπορεί να είναι ανεξάρτητο του εδάφους στο οποίο θα τοποθετηθεί. 4)Σχετικά με την τοποθεσία,καταλαβαίνουμε ότι η κατασκευή αυτή θα χρησιμοποιείται σαν ανεμοφράκτης και θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε εισόδους δημοσίων κτηρίων, σε στάσεις λεωφορείων κ.λ.π.
1)Οι διαστάσεις του τοίχου δεν έχουν προσδιοριστεί στην παρουσίαση. Αν παραμείνουν όπως ήταν στην προηγούμενη πιστεύουμε ότι δεν θα προστατεύει επαρκώς από τον άνεμο και θα πρέπει να αυξηθεί καθ' ύψος. 2)Προτείνουμε ο τοίχος να μην μετακινείται , αλλά αν μπορεί να περιστρέφεται γύρω από τον άξονά του, ανάλογα με την φορά του αέρα, με ανθρώπινη παρέμβαση. 3)Θα μπορούσαν επίσης να τοποθετηθούν περισσότερα από ένα αν υπάρχει ανάγκη, ανάλογα με τις διαστάσεις του τοίχου.
1)θεωρούμε πως σωστά προβλέπεται ο καθαρισμός της κατασκευής.Βρίσκουμε ευκολότερη την οριζόντια μετακίνησή του, καθώς στην αντίθετη περίπτωση θα ήταν δύσκολη η κατακόρυφη μετακίνηση αφού το πλεξιγκλάς είναι βαρύ υλικό.
ΑπάντησηΔιαγραφή2)όσον αφορά το μεταλλικό σκελετό,πιστεύουμε πως πρέπει να χρησιμοποιηθεί κάποιο σχετικά ελαφρύ μέταλλο για να μην επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο η κατασκευή,καθώς το πλεξιγκλάς είναι βαρύ υλικό.
3)σχετικά με την προβλεπόμενη μετακίνηση της κατασκευής, θεωρούμε ότι η λύση με τις ράγες στο έδαφος είναι η καταλληλότερη καθώς προσφέρει ελεγχόμενη κίνηση.Το σύστημα των οδηγών μπορεί να είναι ανεξάρτητο του εδάφους στο οποίο θα τοποθετηθεί.
4)Σχετικά με την τοποθεσία,καταλαβαίνουμε ότι η κατασκευή αυτή θα χρησιμοποιείται σαν ανεμοφράκτης και θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε εισόδους δημοσίων κτηρίων, σε στάσεις λεωφορείων κ.λ.π.
1)Οι διαστάσεις του τοίχου δεν έχουν προσδιοριστεί στην παρουσίαση. Αν παραμείνουν όπως ήταν στην προηγούμενη πιστεύουμε ότι δεν θα προστατεύει επαρκώς από τον άνεμο και θα πρέπει να αυξηθεί καθ' ύψος.
ΑπάντησηΔιαγραφή2)Προτείνουμε ο τοίχος να μην μετακινείται , αλλά αν μπορεί να περιστρέφεται γύρω από τον άξονά του, ανάλογα με την φορά του αέρα, με ανθρώπινη παρέμβαση.
3)Θα μπορούσαν επίσης να τοποθετηθούν περισσότερα από ένα αν υπάρχει ανάγκη, ανάλογα με τις διαστάσεις του τοίχου.